MersinMotorDelisi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MersinMotorDelisi

Tutku,Sevgi,Adrenalin
 
AnasayfaMersinMDLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 ARABA İLE MOTOSİKLET ARASINDAKİ SÜRÜŞ FARKLARI

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
mustafa
AdmiN
mustafa


Erkek Mesaj Sayısı : 103
Nerden : mersin
Personalized field :
MersinMotorDelisi®.

Kayıt tarihi : 11/04/08

ARABA İLE MOTOSİKLET ARASINDAKİ SÜRÜŞ FARKLARI Empty
MesajKonu: ARABA İLE MOTOSİKLET ARASINDAKİ SÜRÜŞ FARKLARI   ARABA İLE MOTOSİKLET ARASINDAKİ SÜRÜŞ FARKLARI Icon_minitimeNisan 12th 2008, 08:42

ARABA

1. Koltukta oturulur ve kumandalar vasıtasıyla araba yönlendirilip kontrol altında tutulur.
2. Fren yaparken yada dönüşlerde genelde 4 tekeri bir olarak kabul edersiniz.
3. Yol çalışması işaretlerine yada yan yol girişlerine karşın yavaşlarsınız. Daha dikkatli olursunuz ve çalışanlara ve iş araçlarına dikkat edersiniz.
4. Rüzgar? Ne rüzgarı? Direksiyonu biraz daha sıkı tutun.
5. Konuşmak, müzik, yemek hatta içmek mümkündür.
6. Yolcuların davranışları sürücünün dikkatini dağıtmak dışında sürücüyü etkilemez.
7. Fren genellikle kötü bir durumdan çıkmak için bir yoldur.
8. Frenler tek bir sistemdir. Siz sadece ne zaman kullanacağınıza karar verirsiniz.
9. Yağmur genellikle arabanızın kirlenmesidir.
10. Kendi gölgeniz o kadar önemli değildir.
11. Yol yüzeyindeki renk değişimlerine dikkat etmeniz gerektiğini bile bilmezsiniz.
12. Gaz sadece vasıtayı hızlandırmada kullanılır.


MOTOSİKLET

1. Motoru tüm bedeninizle tutarak beden ağırlığınızı sağa, sola ve ileri, geri aktararak motoru kontrol edersiniz.
2. Frenleme için iki tekeri ayrı düşünürsünüz. Ayrı rolleri vardır.
3. Araba ile aynıdır ama bir önemli ilavesi vardır. Asfalt üzerindeki yola yayılmış gevşek stabilize maddeler var mı dikkat edersiniz.
4. Kuvvetli rüzgarlar fazla yakıt tüketimi demektir ve ayrıca sizi yoldan da savurabilir.
5. Konuşmak bile sürücünün dikkatini dağıtabilir. Diğerleri ise ekstralarla gelir ve çok pahalıdır. Ayrıca değer mi?
6. Yolcularda sürüşün bir parçasıdır. Sürücüye karşı veya birlikte hareket edebilirler.
7.Kötü bir duruma düşüldüğünde genellikle gaz kurtarıcı olur. Dar alanla sınırlı kaygan zeminlere girildiğindeki ani kaymalar hariç kaygan zeminde lastik yol tutumu kaybolduğunda hafif bir gazlama durumu düzeltebilir.
8. Ön ve arka fren ayrıdır.(Birleşik ABS li yeni modeller hariç). Bazen birlikte bazen ayrı bazen değişik basınçlarda kuvvet uygulamalarıyla kullanırsınız.
9. Çok dikkat gerekir. Yağmur yolu kayganlaştırır, görüşü kısıtlar ayrıca sizin ıslanıp hastalanmamanız için önlemleriniz olmalıdır.
10. Gölgelere dikkat etmek zorundasınız. Onların görünürlüğünüz açısından ne anlama geldiğini bilmelisiniz.
11. Renk farkları sizin için önemlidir. Kayganlık açısından dikkatinizi çeken işaretlerdir. (Yağmurda mazot lekeleri gök kuşağı renklerini verir.)
12. Gaz hem hızlanma hem de hız kesmede kullanılır.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://mersinmotordelisi.yetkin-forum.com
 
ARABA İLE MOTOSİKLET ARASINDAKİ SÜRÜŞ FARKLARI
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
MersinMotorDelisi :: Sürüş Teknikleri-
Buraya geçin:  
forum kurmak | ©phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Son tartışmalar